14. Juli 2010

Eine Blumentopf-Karte!

Das schöne an diesen Blumen ist, dass sie absolut pflegeleicht sind und niemals welken;) Die Idee hab ich mal irgendwo im Netz aufgeschnappt und nun endlich mal nachgebaut. Ich entschuldige mich für die langen Pausen jeweils zwischen den Post's aber, es ist bei dieser Hitze fast unmöglich, etwas zu Schnipseln...fast, aber zum Glück nicht ganz.

Liebe Grüsse
Bea

Kommentare:

  1. Liebi Bea

    oh, isch da schön wieder vo dir zläse und dini Werk bstune. I ha di scho vermisst und mir chli Sorge gmacht.
    I glaube, vielne isches eifach zwarm und obwohl i min Baschteltisch im Cheller ha wo es jo eigentlich chühel isch, isches mir doch eifach zheiss

    Die einzige wo do durscht hend, sind mir, denn dinere zauberhaft Bluemecharte isches glich obs heiss isch oder nöd, dini blumig Charte brucht e Portion Bewunderig und en grosse Gutsch Ufermerksamkeit und i bi sicher, da chunt sie u viel über.
    I find die Charte fantastisch, eifach wunderschön.

    Wünsche dir en schöne Tag mit vielne abchüehlende Moment.

    Ganz en herzliche Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  2. Sali Bea
    Ich bin hüt s'allererscht Mal uf dinere Siite - und find sie wunderschön! Leider han ich nöd gross Ziit, zum lang da z'verwiele, aber nachdem ich dini Bluemetopfcharte gseh han, muess ich dir eifach no säge, dass die mega isch! Die mach ich ganz sicher au emal!
    Grüessli
    Daniela Kilchenmann-Richiger

    AntwortenLöschen