19. Oktober 2009


Teebeutelmäppchen zum 2.

Hier hab ich noch eine andere Art eines Teebeutelmäppchens ausprobiert. Ich kann irgendwie gar nicht sagen, welche Art mir besser gefällt. Ich find beides sehr schön. Hier ist halt der Vorteil, dass 3 Teebeutel Platz haben;o) Es hat mir Spass gemacht, dieses zu gestalten und es ist schon auf dem Weg zu einem lieben Menschen;o)
Gesehen hab ich es bei Jenni.
Ich hoffe, Ihr seid gut in die Woche gekommen und ich wünsche Euch einen schönen Abend!

Kommentare:

  1. Liebi Bea, dis Teebeutelbüechli ist fantastisch. Würklich e liebevolli Art, so entspannti Wohlfühlstunde zverschenke.
    I ha da Büechli au scho usprobiert und ha ebefalls bi dä Jenni gseh. I ha aber Mühe mit mine Rundige gha und ha jetzt bi dir gseh, dass du öffnige eifach grad loh hesch.
    Gfallt mir u guet.

    I freu mi u no me Werk vo dir, bi jedesmol gspannt druf. Din Stil gfallt mir wahsinnig guet.

    I wünsche dir viel Sunne im Herze und ganz en schöne Mentigobig.

    En liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  2. Ohh ist das schön, das gefällt mir fast noch besser als die anderen die Du gemacht hast... ...aber nur fast:-))
    Bei diesem gefällt mir vor allem die innen Seite mit 3 Feldern und was Du darauf geschrieben hast!!!
    en liebä Gruess
    Brigitte

    AntwortenLöschen
  3. Liäbi Bea,
    sie isch genauso schön wiä diä letschte Teebütelkarte... und i gseh grad dä schöne Stanzer häsch au wieder brucht ;-)

    No was anderes...
    Händ ihr am Samschtig s Auto voll?
    Isch ja scho no echli en Wäg ;-)
    Uf jedefall spötischtens am Crop gseht mer sich, freu mi scho mega druf!
    Liäbi Grüess
    conni

    AntwortenLöschen
  4. wieder e wuuunderschöns Teebeutelbüechli !!! Bi scho gspannt uf wiiteri Werk vo dir.
    Bis morn, am Crop

    Liebi Grüess
    Esti

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Bea,
    jetzt muß ich mal rasch zu dir rüber hüpfen ;o)

    Ich möchte mich ganz herzlich für deine lieben Worte bedanken,
    ich habe mich sehr darüber gefreut.
    Es geht jeden Tag schon etwas besser.

    Mittlerweile kann ich auch schon wieder länger sitzen.
    Sodas am Basteltisch etwas gewuselt werden kann ;o)

    Wünsche dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße
    Swaani

    AntwortenLöschen