26. Oktober 2010

Das versprochene 2. Layout
Hier ist es, das zweite LO das bei einem Zirkel entstanden ist. Mir gefällt es ganz gut, obwohl ich schon wieder ein zwei Sachen anders machen würde. Aber vielleicht ist das auch normal. In Natura sieht das LO natürlich noch besser aus - nicht so ein gutes Foto...

Habt Ihr auch so kalt? Brrrrrrr!
Ich wünsche Euch jedenfalls einen kuschelig warmen Tag!

Herzlich
Bea


Kommentare:

  1. jöööö, e härzigs foti, e total schöns Layout, de gnaiti Rahme rundum isch uu guet!

    Liebi Grüess, Esti

    AntwortenLöschen
  2. Liebi Bea, da isch es wunderschöns LO mir gfalled Farbe d'Perle eifach alles.
    Bsonders glücklich bin i, dass sich de Luca so guet entwicklet und mittlerwil en richtige Luusbuob isch :-)!
    Liebi Grüessli
    Sonja

    AntwortenLöschen
  3. Es wunderschöns LO häsch da zaubert (und mi grad dezue motiviert, bim nächschte Zirkel mitzmache... Danke!)! Es isch so fiin und zierlich wie s'Baby uf em Bild.

    Es warms Kafi oder Teeli wärmt schön uuf...

    AntwortenLöschen
  4. Bea han ja au eschöni vorlag gha. Danke für Dini liebe Komentar uf mim Blog

    AntwortenLöschen
  5. Ich finde Dein Layout klasse, da passt alles wunderbar zusammen, da ist es auch nicht so schlimm, wenn das Bild nicht ganz so scharf geworden ist.
    Viele Grüße von Rübe

    AntwortenLöschen