5. Oktober 2010

Ein weiteres Scraplift Zirkel-Werk
...so, den Sugo habe ich im Topf und unser Zmittag köchelt leise vor sich hin...:) Zeit also, Euch mein neustes Kartenwerk das in einem Scraplift Zirkel im Schnipselforum entstanden ist, zu zeigen. Ich mag daran die Farben und das PP (gemusterte Papier). Ich habe dieses sicher schon seit anderthalb Jahren und wollte es einfach nie brauchen, da ich es soooo schön finde. Habt Ihr das auch manchmal so mit Euren 'most favorite papers'? Also ich schon, fast immer.

Bis bald und guten Appetit!

Herzlich
Bea

Kommentare:

  1. Liebi Bea

    auch i danke dir für dini liebe Wort uf min Blog. Da isch jedesmol e Bericherig.

    Da geseht mega schön us und dini zarte Blautön gefallet mir u mega guet. Dä "Herzlisatz" finde ich berührend.
    Mir gohts mengmol au so, dass ich Papier länger bhalte tue well is nöt wil bruche, ebe wells so schön isch. I warte denn immer uf en bsundere Alass.

    Mmmhhhh.... din Zmittag isch bestimmt u guet gsi.

    Wünsche dir trotz em Rege en schöne Nomittag mit viel Sunne im Herze.

    Ganz en liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  2. Bea mir gahts genau so mit mine Papier.
    Karte wo du gmacht hesch isch aber u schön.
    Grüessli Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Bea,
    vielen Dank für Deinen Eintrag als Leser auf meinem blog.
    Du machst wirklich tolle Sachen und wie ich sehe hast Du sogar die
    schönen Stempel von StampinUp verwendet.
    LG Irene

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Bea, dini Charte isch mega schön, s'Papier wo du verwendet häsch findi gfallt mer au u guet, chunnt mer sehr bekannt vor ;-).Au mi reut's mängisch fascht so schöni Papier z'bruche.
    Gseh di am Samschtig, freu mi!

    Liebi Grüessli

    Sonja

    AntwortenLöschen