7. Oktober 2010

Es weihnachtet sehr!


Das sind weitere Weihnachtskarten, die ich gemacht habe. Ich bin mir noch nicht ganz sicher, ob ich sie so lassen werde, oder ob noch klitzekleinwenig ergänzt wird mit Stickles z.B. Aber eigentlich gefallen sie mir so. Mal sehen.

Dann hat heute noch ein Rentier den Weg zu mir gefunden;) Das war soooo süss, das musste mit! Das Rentier stelle ich Euch aber ein anderes Mal vor, hier auf diesem Kanal.

Habt einen schönen Nachmittag und bis bald wieder!
Herbstlich
Bea

Kommentare:

  1. Wow, die Karten sind wunderschön!!! Mal nicht in den typischen Weihnachtsfarben, gefallen mir super!!
    Liebe Gruess
    Bea

    AntwortenLöschen
  2. Oh man, sind die klasse. Darf ich mir diee Idee klauen?
    Hammer, ich bin begeistert!!!

    AntwortenLöschen
  3. Die Charte send alisamt superschöön!!!! I fende, es fehlt ehne nüt meh!!
    Hihi - han set es paar Tag es gliichligs Huustier wie Du.....

    AntwortenLöschen
  4. Ich finde Deine Weihnachtskarten auch klasse und würde nichts mehr dran verändern, denn so wie sie sind, sind sie total schön.
    Viele Grüße von Rübe

    AntwortenLöschen
  5. Ohhh, die sind ja traumhaft...so wie sie sind. Komliment!

    AntwortenLöschen
  6. Liebi Bea dini Tannebaum Charte sind eifach meegaaa!!!!
    Mer gfalled au Farbe bsonders guet, sie sind so fründlich.
    Grüessli Sonja

    AntwortenLöschen
  7. Bea, deine Karten sind wahnsinnig schön - etwas anders als gewöhnlich und gerade das macht sie aus. Genial!

    Liebe Grüße
    Anke

    AntwortenLöschen
  8. Liebi Bea, dini Wienachtscharte sind en Traum. Eifach wunderschön. Ich möcht aus so gern baschtle und dIdee hätti. Aber mini Sehnescheideentzündig loht das im Moment nöt zue.

    I wünsche dir en schöne Suutig und en herzliche
    OLMA-Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  9. Schöni Charte hesch gmacht!
    För ei mol gfallt mer die ohni Chreis vel besser, wobii was heisst vel, send doch alli schööööööööööön!

    AntwortenLöschen
  10. Liebi Bea!
    Du hesch so viel schöni Projekt uf dim Blog, bin grad u-fescht am stuune...
    Die Tannebäum findi meeeeeeeeeeeega, hesch du die alli vo Hand usgschnitte?
    Ganz liebi Grüessli us dä Oschtschwiiz,
    Monika

    AntwortenLöschen