2. November 2010

Jetzt wirds doch noch ganz klassisch!

Das sind 'Shadow Box'-Karten und gesehen hab ich die bei Dawn !
Ich hatte noch einige Weihnachtspapiere von letzten Jahren und da diese ziemlich klassisch daher kommen, habe ich die Karten auch so gemacht. Mir gefällts klassisch - gefällt immer - aber auch die eher modernen Farben oder die leichteren........weiss jetzt auch nicht genau, wie ich denen sagen soll:/

Jetzt kommen sie noch einzeln;)

Kommentare:

  1. Liebi Bea, ach, dini Charte sind eifach wieder e Augedweide. Gell, dä Rundi Stempel hanget im Chärtli, gseh i das richtig? Das geseht echt genial us. Die Farbe sind himmlisch und dini Kreatione en Traum.

    I wünsche dir e sunnige Herbschttag.

    Ganz en liebe Gruess
    Christina

    P.S i möcht dir das eifach wieder emol säge, i ha immer u freu, wenn ich di uf min Blog lese tue, isch wie en Sunnestrahl, danke viel mol

    AntwortenLöschen
  2. Liebi Bea, au die Klassische und die Andere gfalled mer uh guet, wen sie created by Bea sind :-)

    Liebi Grüessli

    Sonja

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Bea
    Wunderschöni Kärtli häsch gmacht. Und das mit em Glitter isch würklich Pleiten Pech und Pannen. Isch mir allerdings au scho passiert. Und he, dini Musig, isch de Hammer ich find Hurts au Megaaaaa die ganzi CD. liebe Gruess Anki

    AntwortenLöschen