30. Dezember 2010

...noch schnell im alten Jahr!


Ich hoffe, Ihr habt alle wunderschöne Weihnachtstage verbracht und es gemütlich nehmen können - oder dies noch immer tut!? 
Ich hab mich lange nicht gemeldet und das tut mir leid, doch auf einmal sind die Tage nur so davongeschlichen.... Ich hab nämlich schon länger diese Karte zur Geburt gewerkelt und die wartet schon sehnlichst darauf, endlich gezeigt zu werden;)

Ich wünsche Euch, dass Ihr die letzten Stunden in diesem Jahr noch gut hinter Euch bringt und vielleicht noch ein, zwei Dinge erledigen könnt, damit Ihr bereit seid, für das neue Jahr!


Bis bald, 
herzlichst Bea

Kommentare:

  1. Eine schööööne Karte hast du gescrapt!
    Ich wünsche dir für's Neue Jahr viele kreative Ideen und die Zeit sie umzusetzen!

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Bea, dini Charte isch en Huch us Romantik und Liebi pur. Wunderschön.
    Oh, mir hend ganz schöni Wiehnachte gha und i ha dä Idruck, dass die Stunde nuno so raset.

    I wünsche dir en schöne letschte Tag im 2010, en guete Rutsch und en fulminante Start is 2011. Nurs Allerbeschti wünsch i dir und i bi u gspannt und freu mi au im 2011 dini einzig-Art-ige Werk chöne zbestune.

    Alles Liebi
    Christina

    P.S Danke viel mol, für dini liebe Wort.

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea
    e wunderschöni Charte hesch zauberet mit dem Chröndli und dem Stern eifach mega.
    Au i wünsch dr en guete Rutsch und freu mi au im 2011 wieder viel schöns uf dim Blog z'bewundere chönne.
    Liebi Grüessli
    Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Bea

    Die Charte isch eifach es Träumli. So herzig...gfallt mir uh guet!

    Han au gfunde, d Bea het scho lang nüt meh zeigt :o). Aber wie du seisch...d Zit rennt nur so a eim verbi. Unglaublich.

    Ich wünsche dir en guete Rutsch is 2011!

    Alles Liebi

    AntwortenLöschen