17. Dezember 2010

Alles Baum oder was?




Dazu kann ich nur sagen JA! Ich glaube wirklich, dass ich dieses Jahr mit dem Tannenbaum - Motto unterwegs bin - aber ganz unbewusst natürlich, es ist einfach so entstanden. Nicht natürlich dieses Kärtchen, daaaas habe ich bei Fräulein Jenni entdeckt, wuuuunderschööööön!! Das musste ich einfach auch versuchen zu machen. Auch wenn ich meine Ausgabe nicht annähernd so gekonnt finde, möchte ich sie Euch zeigen und Euch an dieser Stelle nochmals einen Besuch bei Jenni empfehlen - es ist fast ein Muss, nicht nur, wegen ihrem zauberhaften Adventkalender, nein - sie hat es einfach im Blut!


Ich wünsche Euch heute, eine Schneeschaufel, oder besser noch, jemand der dies für Euch übernimmt;)) Nein, Spass beiseite, kommt alle heile durch the magic winter wonderland!


Liebe Grüsse
Bea


Kommentare:

  1. wow, dini charte isch traumhaft schön worde... i gang au immer wieder gärn bi de Jenni go luega, au dia charte hani bi era gseh, mir isches dänn aber doch z'viel arbeit gsiii zum si nobaschtle (muas mir unbedingt mol en chreisstanzer poschta)

    e schöns wuchandend
    liebi Grüess, Esti

    AntwortenLöschen
  2. Die Charte esch mega speziell ond uuuh schön!

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea, dis Tannebaumchärtli isch eifach fantastisch und die tolli Wiehnachtsmusigg wo uf dim Blog lauft lad zum Träume i. Herrlich. Danke für die Wiehnachtsstimmig.

    En herzliche Gruess und e schös Wuchenendi
    Christina

    AntwortenLöschen
  4. Und Jenni hat Dich doch gleich auf ihrem Super-Blog verlinkt, ich gratuliere Dir, das Bäumchen ist wirklich superschön geworden!!

    Gut Schneeschaufel, dann!!!

    LG Bea

    AntwortenLöschen
  5. WoW! Du machst aber wirklich fantastische Sachen. Man muss Deine Werke wirklich immer wieder bestaunen. Und Deine Variante von Jennis Karte ist genauso wundervoll.

    LG Tanja

    AntwortenLöschen
  6. Liebi Bea
    Dini Bäumli gfalled mer immer alle super guet und das do isch ganz speziell schön. Au i luege immer wieder bir Jenni verbi.
    Liebi Grüessli
    Sonja

    AntwortenLöschen
  7. Liebi Bea

    Die Charte isch uh schön. Mir gfallet dini Tannebäumli alli sehr :o).

    Wünsche dir und dinere Familie schöni Wiehnachte. Gnüsset d Stunde mitenand!

    Alles Liebi

    AntwortenLöschen
  8. Liebi Bea!
    Dis Chärtli isch dä Hammer, u-schön, gfallt mir mega...
    Schöni Wiehnachte!
    Liebi Grüessli us äm Schnee,
    Mo

    AntwortenLöschen