27. Januar 2011

Kartenlift - Zirkel im Schnipselforum


...und hier ist mein Ergebnis. Ich finde sie so anders als meine anderen Karten und dennoch gefällt mir das Zarte daran und auch die Farben sind harmonisch. 


Ich warte voller Spannung auf den Post-Mann - NEEEEIN, nicht was Ihr jetzt denkt;) Ich warte auf ein langersehntes Packet mit ganz viel Material!! Hach, ich kann es kaum erwarten und bin gaaaanz zappelig! Und wahrscheinlich kommt es gar nicht heute........:( Aber dann kann ich mich wenigstens noch etwas länger darauf freuen (muss wohl)!


Ich wünsche Euch viel Sonne im Herzen heute!
Herzlichst
Bea

Kommentare:

  1. Liebi Bea, ach, ich chan dir gad nofühle, wie zappelig du uf Poscht wartisch. Und hets e Überraschig geh und dä Pöschtler isch doch scho hüt cho?

    Aso dis Chärtli isch eifach wieder wunderschön. Zart, liecht, verspielt und dä wo das Chärtli überchunt wird die Liebi, wo du i dis Werk gesteckt hescht, guet gspüre.


    Wünsche dir ganz e schös Tägli und gaaaaaaannnnzzzz
    viel Freud mit dim Päckli wo hoffentlich bald chunt.

    Herzlich
    Christina

    P.S Du bisch en Sunnestrahl wo mini Seel berührt wenn ich di uf min Blog lese tue. Dank dir für so viel Liecht!

    AntwortenLöschen
  2. Als ich deine Karte zum Liften bekam dachte ich: so schööön, eine typische Bea-Zauber-Karte!

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea, eifach zauberhaft dini Charte. Isch de Pöschtler cho:-) mit dene wunderbare Sächeli? Übrigens mit de Tombows funktionierts au!
    Wünsch dr no e schöne Obig

    Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Bea

    Die Karte ist ein absoluter Traum. Sie gefällt mir sehr gut!

    Liebe Grüsse

    AntwortenLöschen
  5. wow, hammmmmermässig, süss aber nicht zu süss, einzigartig eben,

    dann wünsch ich dir noch eine schöne "VorfreudenZeit"

    Liebi Grüess, Esti

    AntwortenLöschen