28. Juli 2009

Eine Agenda im 'Jugendstil'

Ich durfte wieder eine Agenda auf Bestellung machen, diesmal sollte sie eher cool sein und als kleine Herausforderung war der Lieblings Hockey-Club miteinzubauen;o). Die Agenda wird verschenkt und ich hoffe, dass sie Freude macht!

Kommentare:

  1. Ich habe die Agenda am Samstag schon bewundert, ich finde sie super cool und ein wirklich tolles Geschenk.
    Grüessli Sonja

    AntwortenLöschen
  2. Bea, da isch e super cooli Agenda. Mir gfallts Motiv und da Gschenk chunt bestimmt guet a.

    En liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  3. HAMMER! Eine total coole Agenda!

    AntwortenLöschen
  4. das ist ja eine geniale Agenda, tolles PP und über die würde ich mich auch freuen... en liebä Gruess Brigitte

    AntwortenLöschen
  5. so schön! dia agenda isch eifach toll! ganz lässig gmacht und ds'papier isch obercool!
    herzlichi grüassli, carla

    AntwortenLöschen
  6. Woow, diä esch total cool wordä!

    Luäg emol uf min Blog!

    LG Tanja

    AntwortenLöschen
  7. eine super Agenda hast du da gemacht, die sicher auch viel Freude bereitet.

    Gefällt mir sehr.

    Liebi Grüess Claudia

    AntwortenLöschen
  8. Isch mega lässig worde, cooli zämestellig vo dä einzelne Sache!
    Da wird sich dä Empfänger bestimmt riesig freue!!
    Han grad au diä Wuche am mim Album vom Megacrop wiitergmacht... mit däm Papier ;)
    Liäbe Gruess
    conni

    AntwortenLöschen