22. August 2009

'Geschenkhüüsli'

Ich bin wieder zurück aus unseren erholsamen und schönen Ferien und möchte Euch gleich eine Art Geschenkverpackung zeigen, die es mir angetan hat:o) Entdeckt habe ich sie bei Jenni und ich kann ihre Seite nur weiterempfehlen!
Füllen kann man diese 'Hüüsli' mit Tee, Schokolade, Guetzlis, Bonbons, etc. ich denke mal, der Fantasie sind da keine Grenzen gesetzt.

Bis bald wieder!

Kommentare:

  1. Liebi Bea, schön, dass du wieder do bisch und uf erholsami Ferie zrugg luege chasch.
    Da Gschenkhüüsli isch eifach dä Hit. U mega herzig und die Farbe sind en Traum. Du hesch es u schön umgesetzt.
    Jo, die Site kenn i au, und sie hät lässi Sache druf.

    Wünsche dir ganz en schöne Sunnig und en liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  2. Schön das wieder do bisch, ha viel a eu denkt, bi dem schöne Wätter hät i au gern Ferie gha!
    Die Verpackig isch eifach genial und wi immer extrem schön verscrappt.

    Grüessli Sonja

    P.S. Danke für de tolli Kommentar zur Hochzitscharte of mim Blog

    AntwortenLöschen
  3. Wie emmer uuu schön! Ond danke för de Link!

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Bea,
    komme geradewegs von Chrissie zu dir gehüpft..meine Neugierde war einfach zu groß. ;o)
    Als ich dann deinen schönen Blog sah und dann auch noch diese zauberhafte Box..war ich schlichtweg begeistert.. ;o)
    Wunderschön ist deine Box und auch dein Blog.

    Herzliche Grüße
    Swaani

    AntwortenLöschen
  5. Wunderschön umgsetzt!
    Mir gfallet Schächteli immer ganz bsunders, aber zum selber eis z mache bi ni meischtens z fuul ;)
    E schöni Farbkombi häsch usgsuecht!
    LG conni

    AntwortenLöschen