13. September 2009

Wiedermal ein paar Karten!


.....schon so lange nichts mehr gepostet - das wollte ich nicht, doch die Zeit lief einfach schneller, als ich scrappte;o). Nun hab ich wieder ein paar Karten gemacht, viel gestempelt und gefärbelt und das Ergebnis dieser Karte - ich hab sie bei Sonja gesehen - gefällt mir sehr gut!

Bis bald und happy sunday!

Kommentare:

  1. Liebe Bea, dini Charte hend mi berührt, eifach wundreschön. Bsunders dä Spruch bi dä Charte mit dä Chrone, eifach zauberhaft. Und die Herzcharte isch so wunderschön.
    Liebevoll gestaltet...

    I freu mi immer wieder, wenn du zeigsch wa du gmacht hesch.

    En liebe Gruess und morn en guete Wuchestart
    Christina

    P.S. Danke vielmol für dini liebe Kommentar uf mim Blog, I freu mi immer wieder drüber.

    AntwortenLöschen
  2. Die blaue Karte ist dir besonders schön gelungen. Die Technik bei diesen Karten finde ich spannend, bestimmt werde ich diese ab und zu mal anwenden.
    En liebe Gruss
    Sonja

    AntwortenLöschen
  3. Hallo.

    Deine Karten sind so schön und professionell. Wirklich toll.

    Ich mache die Karten auch gerne selber und freue mich immer wieder auf neue Ideen.

    Liebe Grüße in die Schweiz.
    Katharina

    AntwortenLöschen
  4. WOW!

    Mer gfalle die Chartene uu mega guet!
    Wie vel einzelni Stämpelabdröck verstecke sech ächt do of einere Charte... :) dr Effekt schlot total ii!

    AntwortenLöschen
  5. so lässig!!!
    i die Chartene mit dem Chröndli hani mi grad verliebt :-)
    WUNDERSCHÖN!!!

    en liebe Gruess
    Gaby

    AntwortenLöschen
  6. oh wow...so cooli karta!
    das isch jo lässig.
    au das böxli im untara post find i oberlässig!
    ganz tolli sächali zauberisch du immer!
    herzlichi grüassli, carla

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Bea

    schön das wieder mal öbis zeigsch.
    Dini Chrönli und Härzli Chartene find i u cool, ich glaub i muess au mol so eini mache.
    dini Sache gfallet mir immer mega...freu mi scho uf neus.

    Liebi Grüess Claudia

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Bea,
    deine Karten sind klasse!
    Die Karten mit den Kronen sind wunderschön und die Karte mit dem Herz...ein Träumchen.
    Herzlichen Dank für deinen lieben Eintrag, habe mich sehr darüber gefreut.

    Herzliche Grüße
    Swaani

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Bea, dini Werk sind eifach be-art-ig speziell! Dini Kreativität kennt kei Grenze, und ich weis es werdet no vieli wiiteri "Schmuckstück" folge. Mach wiiter so....
    Daniela

    AntwortenLöschen
  10. Eini schöner als diä anderi ;)
    E super Idee und schöni Sprüch, typisch Bea - wunderschön!
    liäbe Gruess
    conni

    AntwortenLöschen