30. Mai 2010

Und wieder ein paar Karten...



Schon einige Tage ist's her, dass ich diese Karten gemacht habe. Endlich schaff ich es, sie Euch zu zeigen. Ich stehe ja im Moment auf getupftes Papier oder überhaupt auf Tüpflis!

Wir hatten einen regnerischen, stürmischen aber trotzdem gemütlichen und schönen Tag mit lieben Leuten zusammen - ich hoffe, auch Ihr konntet trotz schlechtem Wetter eine positive Tagesbilanz ziehen?!

Ich wünsche Euch einen guten Start in die neue Woche und bis bald!

Herzlich
Bea

5 Kommentare:

  1. Superschön sind Deine Karten geworden.
    LG Irene

    AntwortenLöschen
  2. Liebi Bea, über dini liebe Wort uf mim Blog ha i mi u gfreut, viele liebe Dank.

    Oh, Bea, dini Charte sind eifach zauberhaft. I ha mir immer wieder überleid was es denn isch wa mi a dini Werk so fasziniert. Es isch eifach, dass du nebed so viel Liebi eifach au sAug fürs ussergwöhnliche hesch. Du weisch ganz genau wo du Akzent setze chasch und da wirkt eifach wunderbar.
    Wie bi dene Charte, zarti Farbe, en Huch Romantik und e Portion Verspieldheit.

    I wünsche dir ganz en guete Start i die neu Wuche und en herzliche Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea, sehr schöni Charte häsch gmacht,"you make me smile" gfallt mer am Beschte, di andere sind natürli au cool. Bisch zfriede mit diner Nähmaschine? Luschtig ech schtone zur Zyt au total of Tüpfli, öb Papier oder Bändeli!LG Sonja

    AntwortenLöschen
  4. au wenn i mi immer wiederhola (muass)...;-)))....dini kärtli sind eifach einzigartig und ganz liabevoll!
    viel spass mit dinara nähmaschina...bin jo gspannt uf dini werk!;-)
    herzlichscht, carla

    AntwortenLöschen
  5. Schöne Kärtchen hast Du wieder gezimmert!! Die Farbkombination vom letzten fasziniert mich seeeehr!!

    AntwortenLöschen