30. November 2010

Neue Weihnachtskarten



Die oberste Karte ist bei einem weiteren Liftzirkel im Schnipselforum entstanden und die anderen zwei mit den Bäumchen habe ich kurz darauf gemacht, weil mir die Kartenart uh gut gefällt. Ich habe von einem lieben 'Schnipselgspändli' Bäumchen-Nachschub erhalten! An dieser Stelle nochmals ganz herzlichen Dank, liebe Tania!! Ich habe uh Freude:)


Ich muss gleich wieder weiter, denn die Adventskalender für die Kids müssen ja morgen startklar sein und da ich heute Abend nicht zuhause bin, muss ich jetzt noch den letzten Schliff machen......aber ich freu mich, weeeeeil in den letzten Jahren sass ich jeweils am letzten Abend im November bis spät in die Nacht noch an den Adventskalendern und ärgerte mich über meinen Stress den ich dann hatte.........das war dieses Jahr gaaaanz anders - und das fühlt sich gut an;)


Ich grüss' Euch lieb
Bea

Kommentare:

  1. zauberhaft, nei einzig-ART-igs häsch du wieder gmacht, dia Tänneli sind jo sooo lässig!!

    Liebi Grüess, Esther

    AntwortenLöschen
  2. Wow Bea, die Charte sind jo uh schön. Die mit de Bäumli gfallet mir sehr guet. Bi de erste Charte gfallt mir s Glöckli :o). Leider hani bis jetzt die Dinger no nienets gfunde. Liäbs Grüessli

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea, drü wunderschöni Charte häsch gwerklet, find die Tändli au immer no mega schön, und de Elch isch eifach zauberhaft! i hoffe, es macht dr nüt us dassde Elch jez au mini Website ziert.

    Liebi Grüessli

    Sonja

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Bea, ach dini Charte sind eifach usergwöhnlich, einzig-ART-ig. Die fine Farbe bi dä Bäumli gfalle mir so guet und au dä Elch isch den Blickfang.
    Super schön.

    En liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen