8. März 2011

*frühlingshaft* 



Vor ein paar Wochen sind diese Vogelhäuschen entstanden und leider hab ich sie nur ganz zweckmässig fotografiert......aber ich zeig Euch jetzt die Bilder trotzdem. Dennnnnnnn, ich bin wiedermal ganz arg im Schuss und weil ich Euch nicht allzulange warten lassen möchte, hier etwas aus dem Archiv;)


Ich finde diese Vogelhäuschen super für die Frühlings- und Sommerzeit! Sie können als Geschenkschachtel oder aber auch als Deko-Hänger verwendet werden - und besonders jetzt, wo man wieder so gerne das Haus auf Frühling umstellt!


Ich muss gleich wieder weiter, melde mich demnächst wieder mit schönen Dingen:)


Machts gut und geniesst das Wetter!
Herzlichst
Bea

Kommentare:

  1. Wow Bea die sind echt superschön geworden!! lg Dani

    AntwortenLöschen
  2. die sind ja total süss!!!
    Lg, Esti

    AntwortenLöschen
  3. Liebi Bea,
    dini Vogelhüüsli sind super toll worde. Würklich passend zum Frühlig. Wenn i dini wunderschöni Werk bestuune, juckts mi i dä Finger. Aber i bi immer no sooo müed und bruch glaub no chli länger Zyt bis mini Kreativität wieder flüsst.
    I dere Zyt lo i mi vo dini Werk verzauber, die sind nöd nur Wellness für dAuge, sondern au Balsam für dSeel.Danke!

    En herzliche und sunnige Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Bea

    Deine Vogelhäuschen sind super geworden!

    Liebe Grüsse

    AntwortenLöschen
  5. Liebi Bea
    Eifach traumhaft dini Vogelhüsli. Bsunders das mit em Herzli hät mers a tue, so zart und fin i de Farbe eifach perfekt, schöner chönnt's nöd si!
    Liebi Grüessli
    Sonja

    AntwortenLöschen