10. März 2011

*stern*



Jetzt gehts weiter mit einer Sternen-Karte. Ja genau! Nicht nur an Weihnachten glänzen Sterne, sondern, sie begleiten uns auch während des Jahres - das hat sich auch eine bestimmte Marke gedacht und sich den Stern als Label genommen und damit meine ich nicht nur die Autobranche.......;))
"'you are a star' - nimm doch ein Stern!" das waren die Worte einer lieben Freundin und ich fand die Idee gleich super! Grazie, cara!


Ich wünsche Euch einen aufgestellten Tag und einen Stern, der Euch begleitet!

Bis bald
bea




Kommentare:

  1. jöööö...so liäb, dankä vielmal...au für diä toll Idee!!
    liäbs Grüässli
    Doris

    AntwortenLöschen
  2. Au die Charte isch wieder so läss liebi Bea...!
    Än schöne Tag,
    Monika

    AntwortenLöschen
  3. Deine Karte sieht echt klasse aus!!!

    Liebe Grüße
    Petra

    AntwortenLöschen
  4. Au das esch weder en uu schöni Charte!
    Ben scho of di nöchscht Variante gspannt!

    AntwortenLöschen
  5. Liebi Bea
    wunderschöni Sache häsch in letschter Ziit gmacht!!! Ich chönnt mi gar nöd entscheide, was mir am beschte gfallt!!
    Ganz en liebe Gruess
    Bea

    AntwortenLöschen
  6. also Sterne gehen doch immer...
    sehr schön und ich liebe Sterne.

    liebi Grüess Claudia

    AntwortenLöschen
  7. Liebi Bea, dini Sternecharte isch mega schön. dFarbkombi spricht mi a und die gseht eifach toll us.
    I wünsche dir en Sternerege und die Ufmerksamkeit, dass du all die lüchtende Sterne uf dim Weg gsehsch.

    Herzlich
    Christina

    P.S danke viel mol, liebe Bea, für dini sunnige Genesigswünsch und dini liebe Wort. Da tuet immer wieder guet, die zlese.

    AntwortenLöschen