30. Juni 2011

*geburtstagseinladung*

Ich habe Euch ja schon die Einladungen gezeigt, die ich für den Geburtstag von Lena gemacht habe und nun sind die für Luca's Geburtstag auch fertig. Diesmal machte ich es sehr einfach wie ich finde, doch ihm gefällts und ich konnte sie mit Hilfe von CraftRobo relativ rasch fertigen;)

Ich wünsche Euch einen guten Nachmittag!
herzlichst
bea

Kommentare:

  1. ha...sehr eifach, ich wäri sehr froh, wänn ich wüssti wiä mä so öppis mit em Röbi usschnidä tuät!!! janu, irgendwänn wird ich au das noch lernä! Mir gfallet diä Autos sehr guät und halt typisch Buäb!!

    liäbs Grüässli
    Doris

    AntwortenLöschen
  2. Da glaubi, dass em Luca die Auto gfalled und de Röbi isch halt scho de bescht :-)
    Liebi Grüessli

    Sonja

    AntwortenLöschen
  3. Au dia Iladiga sind wunderschön worda, i han scho dia vu dr Lena so bewunderet!!!

    Isch halt scho super, üsa Husfründ, gell!!

    Viel Spass bi da Geburtstagsfeschtli!!

    LG Bea

    AntwortenLöschen
  4. wunderschöni Iladige hesch gmacht, beidi eifach genial.
    d USA Charte isch au mega.

    do freue sich sicher alli

    ganz liebi grüess claudia

    AntwortenLöschen
  5. Ach, die Geburtstagseinladungen sind so genial. Schon toll, was man mit einem Röbeli alles machen kann.

    Wünsche dir einen guten Start ins Wochenenden und en liebe Gruess us dä Open-Air Stadt

    Christina

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Bea!

    Die sind auch wieder ganz süß geworden! Die Ideen scheinen dir auch nie auszugehen;-) supi!

    lg Dani

    AntwortenLöschen
  7. Aso die Iladige für d'Geburi-Party vo dim Sohn sind au phänomenal..., BRAVO chani nume säge, mega härzig !!!
    Vo Härze,
    Monika

    AntwortenLöschen
  8. Ganz tolle Idee. Die merk ich mir mal für meinen Kleinen.

    LG Christiane

    AntwortenLöschen
  9. dia Auto-Iladiga sind au total lässig worde!!
    dini chind chond jo meega stolz uf eras Mami sii :o)

    Liebi Grüess, Esti

    AntwortenLöschen