24. Januar 2012

*aus traurigem Anlass*


Ohne viele Worte.



herzlich
bea









Kommentare:

  1. Liebe Bea
    deine Karte gefällt mir sehr gut. Ich mag diesen Stempel für Trauerkarten sehr, habe ihn zum Glück bei diesem Trauerfall aber nicht verwendet. Mir fehlen im Moment immer noch die Worte, zuviele mir nahestehende Menschen habe ich in den letzten Monaten verloren.

    Liebi Grüessli

    Sonja

    AntwortenLöschen
  2. Liebi Bea, dia Charte isch uu schön, mit de passende Musik uf dim Blog berührst mi grad mitten is Härz.

    Liebi Grüess
    Esti

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Bea,

    eine wunderschöne Karte für einen traurigen Anlass. Die Karte ist sehr edel. gefällt mir gut.

    Lieben Gruss
    Martina

    AntwortenLöschen
  4. Liebi Bea, dini Charte isch u schön und edel.

    Ganz en liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen
  5. Liebi Bea
    Dini Charte isch genial - zart, edel mit dä Perlä und u-speziell mit äm krackle Papier im Hintergrund und äm Ahängerli...
    Vo Härze,
    Monika

    AntwortenLöschen
  6. Liebe Bea
    Deine Karte ist wunderschön. Sie sieht sehr edel aus und einfach schön. Im Moment scheint keine gute Zeit zu sein. Auch ich habe in den letzten Wochen so viele Trauerkarten gebraucht wie noch gar nie. Ich hoffe, dass deine Karte den Trauernden Trost spenden kann.
    Liebe Grüsse, Janine

    AntwortenLöschen
  7. Eine sehr liebevolle Karte hast du kreiert, sie wird bestimmt Trost spenden!

    AntwortenLöschen
  8. Liebe Bea,

    ich hasse solche Karten, weil Sie mich traurig machen.
    Deshalb mache ich solche Karten nicht. Ich möchte mein Hobby fröhlich und lustig und zum Ausgleich zum Alltag. Ich hätte auch die Stärke nicht, sondern nur noch nasses unverschickbares Papier.

    Alles erdenklich Liebe
    Ines

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Bea

    Die Karte ist wunderschön und liebevoll. Sie wirkt sehr edel und wird bestimmt Trost spenden.

    Herzlichi Grüessli
    Monika

    AntwortenLöschen
  10. Ui so *schön* isch dini Truurcharte.
    Ich bruuch gli au eini:-(
    Und das Motiv würdi mir gfalle...Hetsch du mir eventuell e Abdruck?
    Und i hoffe dass d Truur bald umgwandlet wird in neue Muet!
    ♥ Gabriela

    AntwortenLöschen
  11. hallo bea

    ich finde die trauerkarte sehr schön. sie ist sanft und modisch zugleich - einfach einfühlsam!

    sehr schön!

    liebe gruess
    tanja

    AntwortenLöschen
  12. Liebi Bea, s'Stämpelmotiv wo du gwählt häsch isch so vielsagend... De Wind löst ä Blüetepolle ab und treit sie devo, was trurig schiint. Doch es isch es Bild vo öppisem wo verblüeht isch. De Trost isch, es hät scho in voller Pracht dörfe blüehe und isch wunderschön gsi :) Meh no, es isch es mit Läbe gfüllts Sömli, uf em Weg sich irgendwo iznischte und uf's Neue z'erblüehe. Bim Ablick vo jedem devoflügende Sömli erinnered mer sich immer wieder neu a die schön Ziit vo de Blüete... Wür mer's s'Sömli feschhebe, wür's ganz bloss verfuule und kä neui Blüete chönnt entstah... s'Läbe bliibt im Chreislauf erhalte. Das Sömli wo Du grad gsehsch verbiiflüge mög no mängi Herze erinnere a d'Blüete. Wünsch vill Trost,
    Angie

    AntwortenLöschen